Förändringar i antal deltagare:

  • Förändringar i antal deltagare kan göras avgiftsfritt en vecka före bokad tidpunkt, varvid det även kan beaktas i priset.
  • P.g.a. corona, karantän eller andra tvingande hälsoskäl  kan förändringar göras t.o.m. samma morgon utan kostnader. Vi hoppas dock att ni i sådana fall kontaktar oss så fort som möjligt.
  • Ändring kan göras genom att ta kontakt med försäljaren eller vår kundtjänst.

Framflyttning:

  • Tjänst producerad av Wasa Up kan avgiftsfritt framflyttas senast en vecka före bokad tidpunkt. Därefter debiterar vi 50€ ombokningsavgift.
  • P.g.a. corona, karantän eller andra tvingande hälsoskäl  kan förändringar göras t.o.m. samma morgon utan kostnader. Vi hoppas dock att ni i sådana fall kontaktar oss så fort som möjligt.
  • Ändring kan göras genom att ta kontakt med försäljaren eller vår kundtjänst.

Avbokning:

  • Tjänst producerad av Wasa Up kan avgiftsfritt avbokas senast en vecka före bokad tidpunkt och därefter med 50€ avbokningsavgift. Vid avbokning inom tre dagar före uppbär vi dessutom eventuella kostnader det förorsakar oss. Dessa kostnader varierande på tjänst tidpunkt.
  • P.g.a. corona, karantän eller andra tvingande hälsoskäl  kan avbokning eller ombokning göras t.o.m. samma morgon utan kostnader. Vi hoppas dock att ni i sådana fall kontaktar oss så fort som möjligt.
  • Avbokning kan göras genom att ta kontakt med försäljaren eller vår kundtjänst.

 Mat- och bastubokningar

  • Ifall ni har bokat mat via oss i samband med den tjänst ni bokat bör deltagarantalet och antalet portioner bekräftas/beställas senast två veckor före bokad tidpunkt.
  • Våra samarbetspartners som levererar mat eller hyr ut utrymmen kan fakturera kostnader på basis av utgifter p.g.a. avbokningar eller ombokningar i sista stund. Avbokning av utrymme p.g.a. corona har hittills varit avgiftsfri, och matleverantören fakturerar kostnader för redan beställda matingredienser såvida de inte annars kan använda dem, samt kostnad för eventuellt redan gjort arbete.
  • Ändringar och beställningar kan göras genom att ta kontakt med försäljaren eller kundtjänsten.
  • Om din bokning inkluderar bastutjänster kommer eventuella köp på plats att debiteras enligt användning.